fbpx

Pendawaian Elektrik Electrical Wiring Wireman

Memandang kan hari ni ramai mula cuti. Kami akan update pelbagai jenis kerja – kerja yang dah kami selesaikan sepanjang…

Dikirim oleh Makwe Engineering pada Selasa, 17 Maret 2020

Memandang kan hari ni ramai mula cuti. Kami akan update pelbagai jenis kerja – kerja yang dah kami selesaikan sepanjang 2020 ini ye. Jangan salah faham kerana post – post mengenai kerja kerja ini dipostkan adalah dari pekerjaan sebelum – sebelum ini. Antara kerja – kerja yang kami selesaikan adalah untuk wiring satu rumah dalam pemasangan elektrik dan Elektrikal Servis : –

✅Pemasangan lampu Biasa / LED / Downlight / hiasan

✅Pemasangan kipas biasa / remote

✅Pemasangan socket Plug

✅Pendawaian / Wiring

✅Pemasangan / Trouble Shoot Distribution Board (DB).

✅Tukar / Alih Distribution Board (DB) / MCB

✅Pemasangan Water Heater.

✅Electrical Checking

✅Pasang Lampu ( lebih 4 unit )

✅Electrical Checking ( Lebih 2 Unit )

✅Pemasangan Door Bell

✅Wiring Concealed ( Hacking / Benam dalam cement )
✅Wiring Surface ( Dalam Casing )

✅Pendawaian Rumah Baru

Kami juga buat wiring untuk Autogate Wiring, Wiring Doorbell, Wiring Water Heater, New Point Wiring Aircond.
.
SPECIAL PRICE!! juga akan diberikan untuk client kami yang ingin duduk / sudah beli rumah yang masih belum diduduki untuk membuat pemasangan elektikal dalam rumah. HARGA SPECIAL, hanya untuk diberikan kepada yang ingin membuat keseluruhan wiring di dalam rumah direct terus dengan kami ELECTRICAL EXPERT tanpa kos tersmbunyi !!.
.
TIADA KOS TERSEMBUNYI! sebab kami menjalankan kerja untuk membantu dan memudahkan urusan client2 kami untuk cepat berpindah ke rumah baru. dan kami juga beri recommendation / cadangan dan ilmu – ilmu asas rumah untuk Client kami.
.
SEBAB KAMI SANGAT MENITIKBERATKAN KESELAMATAN CUSTOMER KAMI DARI TERJEBAK DENGAN ” HARGA YANG MAHAL DALAM QUALITY YANG MURAH “.
.
ANDA JUGA PERLU KENAL DAN MENGENALI / MENGETAHUI SEDIKIT SEBANYAK TENTANG ELEKTRIKAL. dan kami sedia membantu anda tanpa selindung ilmu elektrik yang kami ada. InshaAllah Team Makwe Engineering adalah Bekas – Bekas Student Elektrikal Yang Cemerlang di dunia Pembelajaran mereka.

×